Digitális szépség tapasztalatok
Az Estée Lauder cég és a Google együttműködik digitális szépség tapasztalatok megszerzése érdekében. A szépség óriás cég az első brand, aki szépség fókuszú applikációt dob a piacra a Google jóvoltából.
A hang-aktivált digitális közeg egyedi, otthoni szépség tapasztalatokat kínál a fogyasztóknak.
Az applikációt magát „Estée Lauder Nighttime Expert”-nek hívják. Az a célja, hogy a fogyasztóknak személyre szabott bőrápolási tanácsokat és szépség ápolási tehnikákat kínáljon a Google hang-aktivációján keresztül. Stefane de La Faverie – az Esteé Lauder cég Global Brand Elnöke – azt mondta, hogy az ő szépség tapasztalataikat a Google technológiájával ötvözve lehetővé válik egy további digitális fejlődés kiépítése, és a legfrissebb innovációt kínálja a vásárlóik élményeinek a további fokozására.
A digitális élmények erősen vonzzák a fiatalabb fogyasztókat
A hang élmény hozzáadása a digitális szépség tanácsadáshoz mindenképpen közelebb segít az új generációs fogyasztókhoz. Az új applikáció lehetővé teszi a szépség szakértővel történő egyedi, személyes beszélgetést, hiszen a bevezető kérdések alapján nagyon hasznos, személyre szabott bőrápolási tanácsokat nyújt az applikáció. A kérdéses területek alapján választhat majd a vevő, hogy részletes technikai tanácsokat kér, vagy inkább konkrét termékeket.