A termékbevezetés minden lépésében (marketing és vegyészmérnöki ismeretekben) rugalmasan tudjuk Önt támogatni egyedi kérése alapján.
Napjainkban igazán nem egyszerű, sőt jelentősen nehezebb új terméket piacra vinni, mint néhány évvel korábban, hiszen az interneten keresztül ajánlatok ezrei árasztják el a fogyasztókat, és emiatt nehezebb is őket megszólítani. A vásárlójelöltek azt fogják végül megvenni, amiről azt gondolják, hogy az a legjobb.
Ma már marketing nélkül nem érdemes elindulni egy új szolgáltatás vagy termék esetén, mert az eladásokhoz ugyanúgy ki kell dolgozni az eladások marketing stratégiáját, mint a szolgáltatás vagy termék gyártásának folyamatát.
Tehát a termék és annak marketingje kéz a kézben haladnak, egyik sincsen a másik nélkül, minden lépést meg kell előre tervezni, számolva újabb résztervekkel, ha szükséges lesz valamilyen kevésbé várt tényező miatt.
Kozmetikumok esetén, a teljesség igénye nélkül, az alábbi fő lépéseket kell tisztázni a termékbevezetés folyamatában:
- lehetőségek elemzése,
- új termék koncepció kifejlesztése,
- termékfejlesztés,
- tömegtermelés megszervezése,
- bevezetés piaci tesztelése,
- piaci bevezetés marketingstartégiájának véglegesítése,
- piaci bevezetés megvalósítása.
Minden lépésben állunk rendelkezésére kiterjedt szakmai tapasztalataink alapján.